Haladjunk lépésről lépésre...
🚩Az előző heti bejegyzésben megtudhattátok, hogy milyen esetekben javasolt segítséget kérni matekból.
+ 1 tipp 👉Az alsó tagozatban a kisebb bizonytalanságok korrigálása, megoldása is nagyon hasznos lehet a későbbiekre nézve.
✅ HANGSÚLYOZOM: az alsó tagozatos matematika anyaga rendkívül fontos, ez alapozza meg azokat az alapkészségeket, amire később a felsőtagozatban építeni lehet.
🙋♀️ Kezdjük el időben!
Ígéretemnek megfelelően "elmondom" Nektek, hogy mi történik a fejlesztő órákon.
Rendkívül fontosnak tartom a megérkezést, a hangolódást, az elmúlt napi élményeket.
Ezután mozgással, általában hintázással vagy labdázással összekötött számolás zajlik. Hogy miért?
👉 Elengedhetetlen, hogy a gyermek ritmusosan, folyamatosan, megakadások-, szinte gondolkodás nélkül tudjon kisebb, majd nagyobb számkörben számolni.
❓ Hogy miért labdázunk, ugrálunk, hintázunk közben?
☝ Mert a gyermek lételeme a MOZGÁS, ezzel szeretnék pozitív töltetet adni a számolásnak, pozitív élményt kapcsolni a számoláshoz. 😍 Vidám számolások szoktak kerekedni!
Ezután pedig abban a számkörben, ahol már biztos a számolás, kiegészítjük a feladatot tapsolással, keresztezett mozgásokkal is. Erősítve ezzel a figyelmi funkciókat és stimulálva az idegrendszert.
❗ A matematika számos területén használom még a tapsolást, például a szorzótáblák rögzítésénél is.
💁♀️ Kíváncsiak vagytok, hogy hogyan csináljuk? Ha hozzászólásban kapok válaszokat, ígérem, jövő héten megmutatom!
🤗 Addig is, ha érdekel Benneteket a tapsolás, sok szeretettel ajánlom az alábbi videót!
Nekem nagy-nagy kedvencem! 😍
🙋♀️ Ha úgy érzed, hogy gyermekednek is szüksége van ilyen élményekkel teli, pozitív szemléletű matematika tanításra, korrepetálásra, segítségre, várom szeretettel!
🚩Jelentkezhetsz messengeren vagy telefonon! ☎ 📨
😉 Várlak szeretettel!
Kép forrása: gyerekszoba.hu