Segíthetek? - matek, 2. rész

Haladjunk lépésről lépésre...

🚩Az előző heti bejegyzésben megtudhattátok, hogy milyen esetekben javasolt segítséget kérni matekból.

+ 1 tipp 👉Az alsó tagozatban a kisebb bizonytalanságok korrigálása, megoldása is nagyon hasznos lehet a későbbiekre nézve.

✅ HANGSÚLYOZOM: az alsó tagozatos matematika anyaga rendkívül fontos, ez alapozza meg azokat az alapkészségeket, amire később a felsőtagozatban építeni lehet.

🙋‍♀️ Kezdjük el időben!

Ígéretemnek megfelelően "elmondom" Nektek, hogy mi történik a fejlesztő órákon.

Rendkívül fontosnak tartom a megérkezést, a hangolódást, az elmúlt napi élményeket. 

Ezután mozgással, általában hintázással vagy labdázással összekötött számolás zajlik. Hogy miért?

👉 Elengedhetetlen, hogy a gyermek ritmusosan, folyamatosan, megakadások-, szinte gondolkodás nélkül tudjon kisebb, majd nagyobb számkörben számolni. 

❓ Hogy miért labdázunk, ugrálunk, hintázunk közben? 

☝ Mert a gyermek lételeme a MOZGÁS, ezzel szeretnék pozitív töltetet adni a számolásnak, pozitív élményt kapcsolni a számoláshoz. 😍 Vidám számolások szoktak kerekedni!

Ezután pedig abban a számkörben, ahol már biztos a számolás, kiegészítjük a feladatot tapsolással, keresztezett mozgásokkal is. Erősítve ezzel a figyelmi funkciókat és stimulálva az idegrendszert.

❗ A matematika számos területén használom még a tapsolást, például a szorzótáblák rögzítésénél is.

💁‍♀️ Kíváncsiak vagytok, hogy hogyan csináljuk? Ha hozzászólásban kapok válaszokat, ígérem, jövő héten megmutatom! 

 🤗 Addig is, ha érdekel Benneteket a tapsolás, sok szeretettel ajánlom az alábbi videót! 

Nekem nagy-nagy kedvencem! 😍 


🙋‍♀️ Ha úgy érzed, hogy gyermekednek is szüksége van ilyen élményekkel teli, pozitív szemléletű matematika tanításra, korrepetálásra, segítségre, várom szeretettel!

🚩Jelentkezhetsz messengeren vagy telefonon! ☎ 📨 

😉 Várlak szeretettel! 


Kép forrása: gyerekszoba.hu





Újabb Régebbi